Інформаційно-комунікаційні технології можна віднести до технологічних засобів, і вони спрямовані на підготовку особистості інформаційного суспільства, формування вмінь працювати з інформацією, розвиток комунікативних здібностей, формування дослідницьких умінь та вмінь вибору оптимальних рішень, забезпечення великим обсягом якісної інформації.
Необхідним чинником засвоєння знань є технічні засоби навчання (ТЗН). Разом з традиційними ТЗН сучасна освіта використовує комп’ютер. Комп'ютеру належить чільне місце серед сучасних технічних засобів навчання. Перелік професій, пов'язаних з використанням комп'ютерів, дедалі ширшає. Тому вміти працювати з ними повинен кожний, і навчальний процес не може стояти осторонь.
:
1) комп'ютер як елемент методики наукових досліджень;
2) комп'ютер як складова частина системи управління освітою;
3) комп'ютер як об'єкт вивчення;
4) комп'ютер як засіб навчання.
1) комп'ютер як елемент методики наукових досліджень;
2) комп'ютер як складова частина системи управління освітою;
3) комп'ютер як об'єкт вивчення;
4) комп'ютер як засіб навчання.
Використання комп'ютера в процесі навчання сприяє підвищенню інтересу й загальної мотивації навчання завдяки новим формам роботи і причетності до науково-технічного прогресу.
Немає коментарів:
Дописати коментар